دو بسیجی قمی بر اثر انفجار پرتابههای بهجامانده از جنگ رمضان در مأموریت، به شهادت رسیدند.
شهید حسین رمضانیان فردویی و شهید محمد اویسی فردویی، شب گذشته در جریان انجام مأموریت بر اثر انفجار پرتابههای باقیمانده دشمن از جنگ رمضان در یکی از موقعیتهای نظامی استان قم به شهادت رسیدند.
این دو بسیجی جوان که در مسیر دفاع از نظام و ایران همیشه داوطلب بودند، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
*آغاز خنثیسازی مهمات منفجرنشده در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر*
محمد مظفری، فرماندار بوشهر گفته است که پنجمین دور عملیات خنثیسازی مهمات عملنکرده در این استان آغاز شده است و امروز (سهشنبه) انفجارهای کنترلشدهای انجام خواهد شد.
آقای مظفری در گفتوگو با ایرنا درباره خنثیسازی مهمات عملنکرده مربوط حملات آمریکا و اسرائیل در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر گفت که این عملیات از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی انجام میشود و انفجارها در این بازه زمانی کنترلشده بوده و جای نگرانی ندارد.
او اضافه کرد: «با توجه به ضرورت پاکسازی و تأمین ایمنی اطراف نیروگاه اتمی، عملیات تخصصی خنثیسازی و انهدام تعدادی از مهمات عملنکرده در دستور کار تیمهای خنثیسازی قرار گرفته است.»